کد خبر: ۱۰۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور:
بندرعباس - رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: استعداد یابی در مدارس توسط ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود.

استعداد یابی در مدارس توسط ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی انجام می شود

به گزارش آرانیوز حسین بابوئی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۱۶ میلیون دانش آموزی که در ۱۲۵ هزار مدرسه کشور مشغول به تحصیل می کنند، حدود سه میلیون نفر در سطح مدرسه دخیل در مسابقات آموزشگاهی بوده اند که در نهایت عصاره آن به حدود پنج هزار نفر در سطح کشور رسیده است.

وی افزود: مسابقات آموزشگاهی با نگاه عمیق و همراهی خوب وزیر آموزش و پرورش در حال گسترش و فراگیر شدن است و ورزش دانش آموزی محل شناسائی، تأمین و تربیت ورزشکار برای تیم های ملی کشور است.

به گفته بابوئی، استعداد یابی ورزشی توسط ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی در کشور در حال انجام است و جشنواره های ورزشی مدارس خاستگاه ظهور استعدادهای ورزشی در هر کشوری محسوب می شود و از این رو افزایش سرانه فضاهای ورزشی در کشور و همچنین رونق المپیادهای ورزشی از اولویت کاری فدراسیون است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان داشت: از آنجائی که نفرات برتر این مسابقات، شالوده تیم ملی دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند، تمام تیمها با قدرت وارد مسابقات شده اند و سرمربی تیم ملی جوانان کشور سطح مسابقات را بسیار مطلوب برشمردند.

بابوئی اضافه کرد: در پایان باید از میزبانی بسیار خوب استان هرمزگان قدردانی کنم که با این حجم بالای مهمانان ورزشی توانست مسابقات را به خوبی هدایت و برنامه ریزی کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار