کد خبر: ۱۰۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
در مراسم استقبال رسمی از ناوگرو‌ه ۸۶ ارتش؛
دریادار «ایرانی» با بیان اینکه فرزندان ملت ایران در ناوگروه ۸۶ توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند، گفت: دشمنان بدانند که ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

دریادار ایرانیبه گزارش آرانیوز، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال رسمی از ناوگرو‌ه ۸۶ نداجا که با عنوان «جشن بزرگ اقتدار» در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: امروز حامل خبری مهم برای مردم عزیزمان هستیم.

امیر ایرانی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دریا عمق راهبردی خود را گسترش داده و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی ارتش برای اولین بار در تاریخ ایران با بکارگیری دانش نوین با هدف تأمین امنیت دریایی و با ۲۱۳ روز دریانوردی فعال در آب‌های آزاد حاضر شدند تا ثابت کنند که ایران و ایرانی انزواپذیر نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این ناوگروه با کارکنانی از ۲۹ استان با اقتدار مثال‌زدنی دور دنیا را طی کرد و با دعای خیر ملت شریف ایران و با تکیه بر مردم به دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دست یافت.

وی با بیان اینکه فرزندان ملت ایران توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند، عنوان کرد: بی‌شک نظم تک‌قطبی جای خود را به نظم چندقطبی داده است.

امیر ایرانی ادامه داد: جمهوری اسلامی جایگاه خود را در این تغییر نظم حفظ کرده، در این عرصه پیشرو است و برگی زرین را برای اولین بار در تاریخ ایران و جهان اسلام رقم زد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار