به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، علی شعبانی در نشست هماندیشی مدیران روابط عمومیهای استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به ویژگیهای روابط عمومی برای همراه کردن مردم، اظهار داشت: دستگاه دولتی و روابط عمومی باید بپذیرد که قصور و کوتاهی دارد و مردم مدعی و رسانهها مطالبهگر هستند.
وی با بیان اینکه رسالت رسانه انتقال پیام روابط عمومیها و دستگاهها به مردم است عنوان کرد: رسانه نقش ماهیت اتصالی دارد و این انتقال پیام و قانع کردن کار دشواری است.
شعبانی با اشاره به اینکه روان بودن کلمات و بیان شیوا برای روابط عمومی بسیار اهمیت دارد گفت: چنانچه پیامرسان مناسب، شیوه مناسب و رسانه مناسب برای انتقال پیام انتخاب نشود سبب عقب ماندن کارها میشود.
شعبانی با اشاره به اینکه رسانهها در بخشهای مختلف با موضوع اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند، گفت: چنانچه دستگاههای دولتی خوش وعده باشند، میتوانند خبر خود را به نحو مطلوب منتشر کنند و اقتصاد رسانهها را نیز بچرخانند.
الماسی مدیر روبط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست، عنوان کرد: کارکنان روابط عمومی با ساعت کاری مضاعف، حضور در روزهای تعطیل و غیرتعطیل و فعالیت شبانهروزی و استرس و فشار مضاعف اما ازنظر مالی کمتر از سایر همکاران مورد توجه هستند و همیشه نیز در نوک پیکان اتهام قرار دارند.
وی با بیان اینکه مدیران خوش فکر پشتیبان محکم و قابل اتکا برای مدیران روابط عمومی هستند عنوان کرد: هرچند مدیران حامی در استان وجود دارد اما مدیرانی نیز حمایت کافی از روابط عمومی را ندارند و فضای کاری امن و راحت را فراهم نمیکنند.
انتهای پیام/