کد خبر: ۱۰۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
استاندار مازندران:
ساری- استاندار مازندران ساماندهی یکپارچه اراضی ساحلی را نیاز روز جامعه بیان کرد و گفت: باید برای اجرای این طرح همکاری لازم از سوی دستگاه ها صورت گیرد.

ساماندهی یکپارچه اراضی ساحلی الزامی است

 

به گزارش آرانیوز  سید محمود حسینی پور پیش ازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه اراضی استان را برای حفظ امنیت غذایی باید حفظ کنیم، اظهار داشت: باید از هرگونه دست‌اندازی به این اراضی جلوگیری شود.

وی ساماندهی یکپارچه اراضی ساحلی را نیاز روز جامعه بیان کرد و نقش معاونت عمرانی استانداری را در اجرای این پروژه مهم برشمرد و افزود: باید این اولویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستاها را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: امکانات خدماتی در روستاهای استان باید تقویت شود.

حسینی پور ترویج و بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: متأسفانه نظارتی بر در حوزه زیباسازی و رعایت معماری ایرانی اسلامی در استان مازندران دیده نمی‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، گفت: در حوزه مسکن به دلیل شرایط خاص استان مازندران شامل گرانی زمین و کمبود زمین دارای مشکلاتی هستیم و باید با تشکیل جلسات منظم نیاز مسکن مردم استان را تأمین کنیم.

وی توسعه اقتصادی روستا را برنامه اصلی برنامه دولت بیان کرد و گفت: نهضت توسعه روستایی باید در استان مازندران ایجاد شود نقشه هرات در این حوزه الزامی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار