کد خبر: ۱۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
سمنان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان از اجرای طرح ۲۰۲۰ ویژه توانمندسازی محلات کم برخوردار در استان خبر داد و گفت: ۵۰ محله میزبان این طرح خواهد بود.

اجرای طرح ۲۰۲۰ در ۵۰ محله استان سمنان

حامد احمدی در گفتگو با آرانیوز، ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توجه به محلات کم برخوردار کشور، بیان کرد: در طرح ۲۰۲۰ در واقع دو هزار و ۲۰ محله کم برخوردار سراسر کشور توسط دستگاه‌های خدماتی و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی و هلال احمر خدمت رسانی می‌شود

وی با بیان اینکه این طرح توانمند سازی و محرومیت زدایی را در بر می‌گیرد، ابراز کرد: ۵۰ محله استان سمنان در هشت شهرستان میزبان این طرح است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه توانمند سازی محلات در قالب طرح ۲۰۲۰ به همت ستاد اجرایی در سمنان بازگشایی شده است، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها برای توانمند سازی محلات در دستور کار قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی در ۱۲ شهر استان سمنان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: توانمندسازی افراد در محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اجرای طرح است.

وی اشتغال، مسکن، درمان و سلامت را دیگر بخش این طرح دانست و تاکید کرد: خدمت رسانی به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی و… نیز در این طرح گنجانده شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار