کد خبر: ۱۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با ممارست شبانه‌روزی مأموران پلیس و دیگر نهادهای نظامی امنیت خوبی در استان کرمانشاه برقرار است.
امنیت خوبی در استان کرمانشاه برقرار است

به گزارش آرانیوز  از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه اظهار داشت: امروز به فضل الهی و با تلاش و ممارست شبانه‌روزی مأموران پلیس و دیگر نهادهای نظامی امنیت خوبی در استان کرمانشاه برقرار است، اما متاسفانه به قدری که امنیت داریم مردم آن را احساس نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: یک بعد قضیه به تبلیغات سوءدشمنان بازمی‌گردد، جایی که سعی می‌کنند ریزترین مسائل را بسیار بزرگ و غیرقابل حل نشان دهند در حالی که واقعا اینگونه نیست و به راحتی قابل حل و فصل شدن است.

حاجیان گفت: در این میان صداوسیما که در خط مقدم جبهه جنگ نرم با دشمنان قرار دارد می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و با تولید آثار فاخر و اطلاع رسانی درست و به موقع حربه دشمنان را خنثی کند.

رئیس پلیس کرمانشاه القای امنیت به شهروندان را موضوع بسیار مهمی داست و افزود: باید نسبت به این موضوع حساس باشیم و اینجاست که رسانه‌ها و صداوسیما با توجه به تاثیرگذاری بالایی که میان مخطبان خود و اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند نقش‌آفرینی کرده و احساس آرامش و امنیت را در آن‌ها ایجاد کنند.

وی از پلیس به عنوان نهادی مدنی و اجتماعی یاد کرد و گفت: پلیس در همه لایه‌های زندگی مردم حضور دارد و حضورش نیز باعث ارتقای امنیت و دلگرمی مردم بوده است.

حاجیان با بیان اینکه پلیس با همه توان از امنیت مردم و جامعه دفاع می‌کند، افزود: با این حال نقش خود شهروندان نیز در برقراری و حفظ امنیت نباید مغفول بماند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نگاه پلیس به بسیاری از مسائل ایجابی است گفت: تلاش شده که با تولید آثار ارزشمند، مردم از خطرات پیرامونی آگاه و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

وی افزود: در این میان رسانه‌ها و صداوسیما می توانند با پخش مرتب آثار تولیدی یا کمک به تولید آثار فاخر در حوزه پیام‌های پیشگیری و آموزشی، شرایط را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت و اعتیاد را کاهش دهند، کما اینکه پلیس هم از تولید محتوایی مانند انیمیشن، فیلم های کوتاه و غیره استقبال می‌کند.

حاجیان با قدردانی از تعامل بسیار خوب رسانه ملی با مجموعه انتظامی چه در سطح کشور و چه استان کرمانشاه گفت: به طور قطع هرچه این تعامل و هم افزایی بیشتر باشد شاهد امنیتی پایدارتر در سطح جامعه خواهیم بود.

حفظ اقتدار پلیس حفظ اقتدار نظام و جامعه است 

محمد منتظرحجت مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه از آمادگی این دستگاه برای تعامل همه جانبه با پلیس به منظور ارتقاء امنیت جتماعی و بالاتر رفتن احساس امنیت میان شهروندان خبر داد. 

وی با اشاره به مسئولیت‌های مهم سردار حاجیان، افزود: قطعا حضور چنین فرمانده‌ای باعث ارتقاء امنیت برای شهروندان و در مقابل ناامن شدن فضا برای مجرمان و جنایتکاران خواهد شد.

منتظرحجت با اشاره به اهمیت و حساسیت کار پلیس و تاکید بر اینکه حفظ اقتدار پلیس در واقع حفظ اقتدار نظام و جامعه است گفت: برقراری امنیت وظیفه بسیار حساس و خطیری است که برعهده ماموران جان برکف انتظامی قرار داده شده است و در این میان صداوسیما نیز وظیفه خود می داند تا در کنار کارکنان خدوم پلیس به امنیت آفرینی و افزایش احساس امنیت میان شهروندان اقدام کند.

مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه با اشاره به آمادگی این دستگاه برای تعامل همه جانبه با پلیس، خصوصا در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، گفت: تولید آثار با محتوای آموزشی و پیشگیرانه از یک سو و حضور کارشناسان انتظامی در برنامه هایی تلویزیونی و رادیویی می تواند از بروز بسیار حوادث و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: باید به سمت و سوی تولیدات اثرگذار با محتوای پیشگیری از وقوع جرم برویم چرا که به نظر می رسد جای آموزش به مردم و خصوصا نسل جوان خالی است و باید با تولید محتوا، این نقیصه را جبران کنیم.

منتظرحجت با اشاره به وقوع چند مورد سرقت فرستنده های رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در محورهای مواصلاتی و در خواست از فرمانده انتظامی استان برای شناسایی سارقان، گفت: هدف همه کارگزاران نظام خدمت به مردم است و در این میان تعامل و همراهی آن ها با یکدیگر می تواند تحقق این مهم را آسان‌تر کند.

انتهای پیام/.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار