کد خبر: ۱۰۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
معاون استاندار مازندران مطرح کرد؛
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران آمار سه برابری داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بیانگر اوج دموکراسی در کشور بیان کرد و گفت: ۱۵۰۰ نفر در استان مازندران ثبت نام کردند.

۱۵۰۰ نفر برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس در مازندران اقدام کردند

 

به گزارش آرانیوز ، روح الله سلگی ظهر دوشنبه در جلسه فعالان فرهنگی استان مازندران با اشاره به استقبال گسترده داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تکثر سلایق سیاسی متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس بیانگر اوج دموکراسی در نظام اسلامی است.

وی افزود: فراهم کردن شرایط رقابت آزاد نامزدها با حضور حداکثری مردم از افتخارات نظام سیاسی کشور است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران پیش ثبت نام ۳ برابری داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس دوازدهم را نسبت به دوره قبل یادآور شد و اضافه کرد: این استقبال بی نظیر مسئولیت خادمان مردم در دولت سیزدهم را برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات سنگین می‌کند.

معاون سیاسی استاندار مازندران تقاضای داوطلبی حدود ۵۰ هزار نفری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم را رکوردشکنی در امر نامزدی انتخابات دانست و افزود: دولت سیزدهم خود را برای خلق حماسه باشکوه و به یاد ماندنی مردم در عرصه انتخابات آتی مجلس آماده کرده است.

سلگی با اشاره به ثبت نام اولیه هزارو ۵۰۰ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در مازندران اظهار کرد: ستاد انتخابات مازندران از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد کرد.

وی انتخابات را متعلق به مردم دانست و افزود: ما به عنوان کارگزاران نظام به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به رأی و نظر مردم در عرصه انتخابات وارد شود.

سلگی اضافه کرد: بالندگی و تقویت امید و اتحاد ملی در کشور در سایه انتخابات پرشور تحقق خواهد یافت.

وی گفت: همه فعالان سیاسی، اجتماعی و تریبون داران کشور باید به رسالت سترگ خود در عرصه انتخابات امسال عمل کنند.

معاون استاندار مازندران رسانه‌ها را محور اصلی در عرصه انتخابات دانست و افزود: رسانه‌ها باید با تبیین ماهیت انتخابات و چرایی نقش آفرینی مردم در این عرصه، برای خلق حماسه ملی در پای صندوقهای رأی بکوشند.

وی اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های مسئول هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری در کشور وجود ندارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار