کد خبر: ۱۰۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: زمان پاسخ دهی پرونده‌های معاینات بالینی-آزمایشگاه، علت فوت و کمیسیون‌ها در پزشکی قانونی کرمانشاه به حداقل رسید.
زمان پاسخ‌دهی به پرونده‌های پزشکی قانونی در کرمانشاه به حداقل رسید

به گزارش آرانیوز  از کرمانشاه، سلیم خانی در بازدید رئیس کل دادگستری استان از مرکز پزشکی قانونی و مراسم گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: پزشکی قانونی استان در حال ارائه خدمات صادقانه به مردم استان است و با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم زمان پاسخ دهی پرونده‌های معاینات بالینی-آزمایشگاه، علت فوت و کمیسیون‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در سال‌های اخیر ایده‌های بسیار خوبی در پزشکی قانونی استان اجرایی شده که مجهز شدن تمام شهرستان‌ها به سالن تشریح جهت خدمات رسانی بهتر به مردم استان  و کاهش مدت زمان اعلام نتایج کالبدگشایی و راه‌اندازی مرکز رادیولوژی پزشکی قانونی استان از جمله این اقدامات است که در زمینه شناسایی تخلفات در حوزه تصادفات ساختگی یا بررسی اجساد گلوله خورده انجام شده است.

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این بازدید بیان اینکه پزشکی قانونی پشتیبان دستگاه قضایی است گفت: پزشکی قانونی کرمانشاه سرمایه‌ای برای دستگاه قضایی استان است و در اکثر پرونده‌ها کمک حال دستگاه قضایی است.

وی افزود: کار پزشکان در پزشکی قانونی دارای حساسیت و ظرافت بوده و نیاز به دقت بیشتری دارد چراکه به نوعی قضاوت است و نظرات پزشکی قانونی در صدور حکم قضایی بسیار تاثیر گذار است.

کرمی گفت: کار پزشکی قانونی در دید عموم گمنام است و تا مادامی که نیاز نباشد به حساسیت و اهیمت آن پی نخواهند برد.

در ادامه نیز طی مراسمی که در سالن آمفی تئاتر پزشکی قانونی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تولد حکیم الرئیس شیخ ابوعلی سینا و تبریک روز پزشک، از پزشکان این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با حضور در بخش سم شناسی ضمن بازدید از آزمایشگاه، بخش سم‌شناسی اداره کل را که مورد بازسازی، تعمیر و تجهیر قرار گرفته بود، افتتاح کرد

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار