کد خبر: ۱۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
استاندار قم گفت: در صورت تأمین منابع مالی فرودگاه قم این قول را به مردم می‌دهیم اولین پرواز این فرودگاه در مدت زمان یک سال و نیم آینده، پرواز از حرم حضرت معصومه(س) تا حرم نجف اشرف را شاهد خواهیم بود.
در صورت تأمین منابع مالی؛ ۱۵ ماه آینده فرودگاه قم به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش آرانیوز از قم، سیدمحمد آقامیری صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت فرودگاه قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: موافقت اصولی ساخت فرودگاه از وزیر راه و شهرسازی در آخرین سفر ایشان به استان أخذ شد و دولت موافق ساخت این پروژه مهم در استان است.

وی افزود: ما موظف هستیم اسناد و مدارکی را جمع‌آوری کرده تا با ارائه آن به وزارت راه و شهرسازی باقی مجوزات لازم را هم أخذ کنیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در حال طراحی یک برنامه اقتصادی هستیم تا این پروژه به صورت مشارکتی بین چند سرمایه‌گذار ساخته شود. علاوه بر بخش خصوصی بانک‌ها نیز می‌توانند در پروژه فرودگاه مشارکت داشته باشند.

وی تأکید کرد: در صورت تأمین منابع مالی این قول را به مردم قم می‌دهیم ظرف 15 ماه آینده اولین پرواز حرم تا حرم یعنی از حرم حضرت معصومه(س) به نجف اشرف را در فرودگاه قم داشته باشیم.

آقامیری تصریح کرد: فرودگاه قم از مطالبات اصلی مردم و مورد تأکید مراجع عظام تقلید است، بدین جهت این فرودگاه هم‌تراز مقررات بین‌المللی ساخته خواهد شد و تا پرواز اولین هواپیما از این فرودگاه دست از کار نخواهیم کشید.

انتهای پیام/

 
نظرشما
آخرین اخبار