کد خبر: ۱۰۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری  ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسعه زیرساخت‌های انتقال در سطح استان خبر داد.
سرمایه‌گذاری ۷۱۰ میلیاردی مخابرات در کردستان

به گزارش آرانیوز از سنندج و به نقل از مخابرات، آزاد حکمت با بیان اینکه اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه سیستم‌های انتقال موجب، تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می‌شود، اظهار داشت:  در نیمه اول سال جاری در 47 روستای استان با هدف بهبود عملکرد سرویس‌های مخابراتی، تجهیزات CWDM و PHD با صرف 71 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

وی افزود: این پروژه‌ها در 7 روستای شهرستان مریوان، 6 روستای شهرستان سقز، 9 روستای شهرستان بیجار، 11 روستای شهرستان سنندج، 6 روستای شهرستان دیواندره، 4 روستای شهرستان دهگلان، 3 روستای کامیاران و یک روستای شهرستان قروه عملیاتی و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: با این اقدام شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در نقاط روستایی به میزان قابل ملاحظه‌ای هستیم.

حکمت گفت: با اجرای این پروژه زیرساخت‌های دیتایی با کیفیت مطلوب‌تر نیز برای دیگر اپراتورهای تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده که در صورت نیاز این بستر در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار