کد خبر: ۱۰۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ‌مازندران گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری میزان ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه در مازندران جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشته‌ایم.
مازندرانی‌ها نیمه نخست امسال ۱۸ میلیارد‌ صدقه دادند
 

مهدی رحمان‌زاده در گفت‌وگو با آرانیوز در ساری از اجرای مشارکت‌های مردمی با روش‌های نوین در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به کم‌شدن نقدینگی در سطح جامعه، روش‌های نوین را جایگزین روش‌های سنتی و توزیع صندوق صدقات در سطح اماکن، معابر و منازل خواهیم کرد. 

وی افزود: روش کد یو اس اس تی، از طریق #011*8877*، کد کیو آر و پرداخت کیوسک از طریق دستگاه پوز و کارت‌خوان از روش‌های نوین در مشارکت‌های مردمی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران یادآور شد: پرداخت کیوسک از طریق دستگاه کارت‌خوان و پوز در اماکن انجام می‌شود و بناست در اماکن پرتردد نظیر بیمارستان و فرودگاه نیز به کارگیری شود.

وی صدور کارت صدقه را از دیگر برنامه‌های نوین برشمرد و گفت: صدور کارت صدقه برای مشترکین از دیگر برنامه‌ها خواهد بود و درحال رایزنی با بانک‌ها هستیم و با صدور کارت می‌توانیم این اجازه را داشته باشیم تا از طرف مشترک از حسابی که شارژ شده مبلغی را روزانه، برداشت کنیم.

رحمان‌زاده با برشمردن مزیت‌های این طرح، اظهار داشت: در روش سنتی با توجه به بحث هزینه‌ها بخش اعظمی از درآمدهای ما هزینه‌ها را پوشش می‌دهد. در واقع در روش نوین سهولت در پرداخت، زمان و مکان و قابلیت پرداخت در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران درمورد میزان جمع‌آوری صدقات در سطح استان، خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری میزان 18 میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه در مازندران جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته‌ایم.

وی یادآور شد: مردم مازندران می‌توانند کمک‌های خود به مردم غزه را به شماره کارت 6037997900001505 استان واریز نمایند. 

 

 
نظرشما
آخرین اخبار