کد خبر: ۱۰۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: افزایش رونق‌بخشی به فضای کسب و کار و بازارچه‌های مرزی که در بخش بازارچه‌ها اتفاقات خوبی در استان اتفاق افتاده است.

لزوم افزایش رونق‌بخشی به فضای کسب و کار و بازارچه‌های مرزی در کردستان

به گزارش آرانیوز از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی که با حضور رئیس جمهور در مجمع فجر برگزار شد، ضمن خیر مقدم ایشان به استان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان کردستان با اهتمام به توسعه استان‌ها صورت میگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این ۴۴ سال از عمر باعزت انقلاب اسلامی اقدامات باارزشی در استان انجام شده اما در بخش عمرانی، خدماتی، اجتماعی و اداری می‌توان به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و ساختمان‌های فرسوده و چالش‌های آبی اشاره کرد که خوشبختانه در بخش آبی وضعیت استان بهبود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد:
توجه به مطالبات بازنشستگان، تعیین تکلیف مربیان نهضت سوادآموزی و توجه به وضعیت اشتغال تحصیل‌کردگان از جمله مطالبات مردم استان است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کرد: افزایش رونق‌بخشی به فضای کسب و کار و بازارچه‌های مرزی که در بخش بازارچه‌ها اتفاقات خوبی در استان اتفاق افتاده است.

وی به بخش علمی پرداخت و عنوان کرد: تقویت پارک علم و فناوری استان، توجه به دانش بنیان در زمینه گرفتن تسهیلات عنایت به مرکز رشد، توجه به دانشگاه های علمی و کاربردی، توجه به کادر علمی از مهم ترین مطالبات این بخش به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: توجه به رشته‌های ورزشی از جمله کشتی فرهنگی، ورزش بانوان و توسعه مکان‌های ورزشی از خواسته‌های جامعه ورزشی استان است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد:
همچنین توجه به فرهنگیان، پروژه های نیمه تمام فرهنگ و ارشاد و هنرمندان، تقویت خبرنگاران و اماکن مذهبی نیاز به توجه ویژه تری دارند.

 

برچسب ها: استان کردستان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار