کد خبر: ۱۰۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: دانش‌آموزان سنندجی به‌مناسبت 13 آبان مظلومیت کودکان فلسطینی را در نقاشی 100متری به تصویر کشیدند.

دانش‌آموزان سنندجی مظلومیت کودکان فلسطینی را به تصویر کشیدند

به گزارش آرانیوز از سنندج، حمیدرضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این برنامه در راستای دانش افزایی و شناخت دانش آموزان نسبت به وقایع ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی نسبت به جنایت های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه و حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه محور این نقاشی به تصویر کشیدن مظلومیت کودکان غزه و دلنوشته‌های این عزیزان در قالب نقاشی‌های زیبا توسط دانش‌آموزان سنندجی بود افزود: امروز نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور داشته و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با تاکید براینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و استکبار ستیزی باید از دوره کودکی شروع شود، گفت: باید با زبان هنر پیام و اهداف محور جهانی مقاومت، شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها به نسل جوان انتقال داده شود.

گوهری خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی برگزار شده است.

لازم به ذکر است، نقاشی دسته جمعی 100 متری در میدان آزادی سنندج به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با همکاری شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج از میدان آزادی سنندج به سمت خیابان فردوسی و میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

برچسب ها: استان کردستان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار