کد خبر: ۱۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
بازرس‌کل لرستان با بیان اینکه تجهیزات کارخانه شیر پگاه این استان بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، گفت: این کارخانه نیازمند به‌روزرسانی، ارتقا و توسعه خطوط است.
بازرس کل لرستان: تجهیزات کارخانه شیر پگاه مربوط به ۵۰ سال پیش است

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، سعید رازانی عصر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف و خط تولید کارخانه شیر پگاه لرستان، اظهار داشت: تجهیزات کارخانه شیر پگاه این استان بیش از 50 سال قدمت دارد.

وی افزود: این کارخانه یکی از صنایع موفق، فعال و ارزشمند و یکی از مراکز و مشاغل پایدار لرستان است و نیازمند به‌روزرسانی، ارتقا و توسعه خطوط و تجهیزات است.

بازرس‌کل لرستان با اشاره به اختصاص سهمیه شیر به مدارس این استان عنوان کرد: چنانچه خط تولید این کارخانه با مشکل مواجه شود در تأمین سهمیه شیر مدارس با مشکل مواجه می‌شویم و با توجه‌ به اهمیت سلامت دانش‌آموزان باید به فکر سرمایه‌گذاری و توسعه کارخانه باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رؤسای قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور تأکیدات فراوانی بر رشد و رونق تولید دارند، بیان کرد: باید با نواقص واحدهای تولیدی آشنا شویم تا بتوانیم در چارچوب قوانین نواقص آن‌ها را برطرف کنیم.

رازانی با اشاره به لزوم حمایت از صنایع لرستان، گفت: توسعه کمی و کیفی صنایع غذایی بسیار اهمیت دارد، زیرا در رشد و باروری اقتصادی این استان بسیار مؤثر است.

بازرس‌کل لرستان ابراز کرد: در این راستا شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع موانع تولید در این استان در دستور کار قرار دارد.

 

 
برچسب ها: استان لرستان
نظرشما
آخرین اخبار