کد خبر: ۱۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
در ‌انتشار گزارشی از ‌وضعیت نامناسب منزل مسکونی خواهر و برادر معلول قزوینی به نام‌های «رضا و طاووس»، با دستور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، منزل این خواهر و برادر نوسازی و تحویل آنها شد.
سپاه منزل خواهر و برادر معلول قزوینی را نوسازی کرد

به گزارش آرانیوز از قزوین‌، در ‌انتشار گزارشی از ‌وضعیت نامناسب منزل مسکونی خواهر و برادر معلول قزوینی به نام‌های «رضا و طاووس» واکنش‌های زیادی را از سوی مردم و مسئولان به دنبال داشت.

پس از انتشار این گزارش، ‌سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، سرهنگ صادق‌پور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با همراهی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین ضمن حضور در منزل «رضا و طاووس» از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی سپاه صاحب الامر(عج) برای بازسازی این واحد مسکونی در اسرع وقت خبر داد.

حالا پس از گذشت چند‌ ماه از حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)‌ در منزل این خواهر و برادر معلول، در مراسمی که صبح امروز  برگزار شد منزل بازسازی شده آنها تحویل داده شد.

این واحد مسکونی به همت گروه جهادی بقعه‌سازان بقیع سپاه ناحیه امام حسن(ع) مورد بازسازی قرار گرفت و اقداماتی از قبیل گازکشی، نصب سرامیک، تعویض دیواره های منزل، تعویض درب های چوبی و… در این پروژه انجام شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار