کد خبر: ۱۰۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای نقشه راه کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تولید بر اساس نقشه راه، تولید علم محور است و منافع همگان را تأمین می‌کند.
تولید محصولات کشاورزی در همدان با به کارگیری نقشه راه

به گزارش آرانیوز از همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با تاکید بر اجرای نقشه راه کشاورزی همدان اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی 1402_1403 نقشه راه کشاورزی در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه نقشه راه، توسعه متوازن را در پی دارد، افزود: برای دستیابی به امنیت غذایی و در راستای بهینه‌سازی، نسخه اولیه نقشه راه مورد ارزیابی گام به گام قرار گرفته است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در ویرایش جدید، نقشه راه به 12 زیربخش‌ اصلی و مجزا تقسیم‌بندی شده که در نهایت با اجرای آن ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی مشهود خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت غذایی با رعایت سه مولفه بهره‌گیری از نقشه راه، استفاده از نظرات کشاورزان نمونه ملی و یاران تولید محقق می‌شود، اضافه کرد: نقشه راه کشاورزی به منزله برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلند‌مدت است، به طوری که تولید، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات طبق برنامه انجام شود. 

بهراملو تولید بر اساس نقشه راه را تولید علم‌محور دانست و گفت: این مهم به عنوان یک الگوی تولیدی مدنظر است و یکی از معیارهای تولید در سازمان جهاد کشاورزی به شمار می‌رود.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار