کد خبر: ۱۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع
آقاجانپور گفت: امروز اعلان موضع و اعلان برائت از جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس و حامیان آن‌ها بر مسلمانان واجب است.

از جبهه‌ی مقاومت در برابر زورگویی‌های ظالمان حمایت می‌کنیم

حجت الاسلام و المسلیمن سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  طی سخنانی جنایات وحشیانه‌ی امریکا، انگلیس، اسرائیل و اربابان نظام سلطه در غزه و فلسطین، سوریه و عراق و لبنان و یمن را به شدت محکوم کرد.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه بعد از جلوگیری کشور یمن از عبور کشتی‌های حامل سلاح و مهمات در دریای سرخ به مقصد اسرائیل، کشور‌های آمریکا و انگلیس مناطق مختلف یمن را بمباران و موشک باران نمودند گفت: این حملات وحشیانه‌ی کشور‌های مدعی حقوق بشر، حامل این پیام است که کسی حق ندارد در مقابل جنایات و کشتار بی رحمانه‌ی بیش از ۲۳ هزار نفر از مردان و زنان و کودکان غزه و فلسطین اعتراض نماید و کشتی‌های حامل سلاح و مهمات را برای کشتار بیشتر مردم فلسطین متوقف نماید.

وی افزود: امروز تقابل واقعی بین جبهه‌ی حق و جبهه‌ی باطل بطور شفاف و صریح رخ داده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با محکوم کردن جنایات وحشیانه‌ی امریکا، انگلیس، اسرائیل و اربابان نظام سلطه در غزه و فلسطین، سوریه و عراق و لبنان و یمن اعلام کرد: از جبهه‌ی مقاومت در برابر زورگویی‌های ظالمان و مستکبران حمایت می‌نمائیم.

 وی تأکید کرد: امروز اعلان موضع و اعلان برائت از جنایات آمریکا و اسرائیل و انگلیس و حامیان آن‌ها بر همه‌ی مسلمانان در سراسر جهان واجب است.

 
برچسب ها: یمن ، وزارت دفاع
نظرشما
آخرین اخبار