کد خبر: ۱۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
در کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند؛ این حضور آمدنی هوشمندانه، حکیمانه و به‌موقع بود.

سرلشکر رشیدبه گزارش آرانیوز، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: باید از درگاه خدواند متعال برای امام (ره) تقاضای علو درجات کنیم.

سرلشکر رشید با اشاره به مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا در صحنه‌های دفاع مقدس و جنگ با گروه‌های تکفیری فداکاری و جانفشانی کردند و جان عزیز خود را تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند؛ این حضور آمدنی هوشمندانه، حکیمانه و به‌موقع بود. این جمعیت ملت ایران بودند که در راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند و وابسته به حزب یا گروه خاصی نبودند، بلکه ملت شریف ایران بودند که در راهپیمایی پرشور و پرشکوه حضور پیدا کرده بودند.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار