کد خبر: ۱۱۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر این استان در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را از استان‌های شاخص و تاثیرگذار کشور دانست و گفت: استان بوشهر با وجود موقعیت استراتژیک، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
استان بوشهر از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است

به گزارش آرانیوز از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست با گروهی از استادان و دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران(دافوس) در بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت به ویژگی‌های طبیعی و موقعیت جغرافیایی استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جزو استان‌های شاخص و تاثیرگذار کشور است.

وی با اشاره به جایگاه بالای استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در کشور گفت: استان بوشهر با وجود موقعیت استراتژیک آن، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با درایت استاندار بوشهر، اعضای شورای تأمین و وحدت و همدلی بی‌نظیر مردم استان در حال حاضر هیچ مشکل خاصی از نظر سیاسی و امنیتی در استان وجود ندارد. در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی این استان از مهم‌ترین قطب‌های کشور به‌شمار می‌رود.

وی، ارتش جمهوری اسلامی را به عنوان نیرویی ولایت‌مدار، متعهد و متدین دارای ظرفیت‌های ممتاز ارزشی، تدافعی، نوآور، پیشرو برشمرد و در همین راستا به ایجاد خلاقیت بالای فردی و جمعی و اهمیت کادرسازی نخبگانی در این مجموعه تأکید کرد.

پورات در ادامه به تشریح اوضاع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و همچنین تبیین تهدیدات و فرصت‌های این استان پرداخت و خواستار آشنایی دانشجویان با موقعیت خاص این استان شد.

در این نشست تعدادی از دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان سؤالاتی در رابطه با استان بوشهر پرداختند که معاون استاندار بوشهر به آنها پاسخ داد.

 

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار