کد خبر: ۱۱۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
منتخب مردم شهرستان‌های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند برخی بازنگری‌ها هستیم، گفت: البته در این حوزه‌ها اقداماتی صورت گرفته، اما این فعالیت‌ها باید با قوت بیشتری پیش برود.
حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند بازنگری‌ است

به گزارش آرانیوز از شیراز، غلامرضا توکل شوریجه در نشست خبری با اشاره به برنامه هفتم توسعه کشور گفت: بر اساس این برنامه، توسعه و محرومیت‌زدایی در کشور باید بر اساس عدالت و شفافیت روی دهد.

وی تصریح کرد: دهه چهارم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «دهه پیشرفت و عدالت است»، یعنی پیشرفت همه جانبه و عدالت گسترده در تمام جامعه به نحوی که تمام مردم طعم عدالت را بچشند.

منتخب مردم شهرستان‌های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوازدهم با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دوره‌های گذشته مجلس، در جهت پیشرفت کشور حرکت خواهد کرد.

توکل در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق تمام اقشار و گروه‌های جامعه را با وضع قانون و حفظ شان نظارتی مجلس وظیفه خود می‌دانیم، عنوان کرد: در کنار نقش قانوگذاری، نقش نظارتی مجلس نیز مورد توجه است که باید از این ظرفیت نیز در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم میراث‌دار برخی ناکارآمدی‌های به جا مانده از دولت قبل است و بر خلاف دولت قبل که نگاه‌ها به خارج از مرز‌ها بود، امروز نگاه ما به داخل و توانمندی‌های داخل است و با تکیه بر همین ظرفیت‌های داخلی می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیازمند برخی بازنگری‌ها هستیم عنوان کرد: البته در این حوزه‌ها شاهد اقداماتی در کشور هستیم، اما این فعالیت‌ها باید با قوت بیشتری پیش رود.

توکل شوریجه افزود: در سیاست خارجی نیز به نسبت خوب کار کردیم و ارتباطات خوبی به ویژه با کشور‌های همسایه برقرار شد، اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی در خاتمه استان فارس را یک ایران کوچک دانست و گفت: باید در راستای استفاده مطلوب از تمام ظرفیت‌های این استان تلاش کنیم.

 
نظرشما
آخرین اخبار