کد خبر: ۱۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛
منادی گفت: در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و جهت برگزاری مراسم اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح سالن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر پس از سال‌ها مورد بازسازی قرار گرفت.

آمادگی خرمشهر برای میزبانی از آئین پایانی جشنواره ملی تئاتر فتح

به گزارش آرانیوز از خوزستان، «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از تعمیرات ساختمانی تالارها برای برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و جهت برگزاری مراسم اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح سالن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر پس از سال‌ها مورد بازسازی قرار گرفت.

منادی گفت: این اقدامات توسط دفتر فنی و ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حال انجام است و به‌زودی تعمیرات سایر شهرستان‌ها نیز آغاز می‌شود.

بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با اهداف، ترویج نظریه مقاومت و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری، معرفی و بازشناخت ارزش‌های حماسه با شکوه فتح خرمشهر، پاسداشت دفاع مقدس، توجه ویژه به اثرگذاری ادبیات و هنر مقاومت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی، ترغیب جوانان هنرمند به مشارکت در تولید آثار هنری بر پایه مضامین بومی، ملی و مذهبی و تکریم و پاسداشت مدافعین حرم و پرداختن به مفهوم مقاومت در زندگی و شهادت سرداران شهید و شهدای مدافع حرم به اجرا درمی‌آید.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار