کد خبر: ۱۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:
نظری گفت: مفتخریم که استان مرکزی استان امامین انقلاب است لذا گرامیداشت باشکوه سالگرد ارتحال این بزرگ‌مرد تاریخ تکلیف همه ما است.

دیار امام (ره) آماده گرامیداشت باشکوه سالگرد ارتحال است

به گزارش آرانیوز از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نشست ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: به برکت ایثار، از خودگذشتگی و تلاش‌های ملتی انقلابی و ولایتمدار بحمدالله امروز ۴۵ سال است در حال حرکت رو به جلو و کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی گفت: سالگرد ارتحال امام امسال با شعار "امام وعده های صادق" برگزار می‌شود، مفتخریم که استان مرکزی استان امامین انقلاب است لذا گرامیداشت باشکوه سالگرد ارتحال این بزرگ‌مرد تاریخ تکلیف همه ما است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور زائر اولی‌ها در مراسم سالگرد ارتحال در مرقد مطهر امام راحل گفت: امسال تاکید بر حضور زائر اولی‌ها و حضور مستمر و گسترده اقشار مختلف جامعه در این مراسم و همایش معنوی است و باید علاوه بر تهیه بسته‌های فرهنگی در راستای تسهیل رفت و آمد زائران نیز تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به عشق و ارادت مردم به انقلاب، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مردم به صورت خودجوش در مراسم ارتحال و همایش پشتیبانی از نظام شرکت می‌کنند اما مسئولان حتما باید تسهیل کننده باشند.

 
نظرشما
آخرین اخبار