کد خبر: ۱۱۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
سخنگوی دولت:
بهادری جهرمی با بیان اینکه مسیر خدمت به مردم که مورد تاکید شهید آیت‌الله رئیسی بوده است با سرعت مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد گفت: با دستور معاون اول ۶ کمیته اجرایی برای مدیریت امور ایام پیش رو تشکیل شد.

عزای عمومی خللی در آزمون‌های نهایی مدارس ایجاد نمی‌کند/ مسیر خدمت به مردم با سرعت مضاعف ادامه داردبه گزارش آرانیوز، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) و در اولین جلسه هیات دولت پس از به عروج آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: تاکید رئیس‌جمهور همیشه این بود که مسیر خدمت به مردم متوقف نشود، اعضای هیئت دولت، هم در جلسه روز گذشته و هم در جلسه امروز صبح، اعلام کردند که این مسیر را با سرعت مضاعف ادامه می‌دهند. 

وی با بیان اینکه روز گذشته هیات دولت مصوباتی داشت و مصوبات جاری تصویب شد گفت: آیین‌نامه ضریب حقوق دبیران مورد موافقت اعضای هیئت دولت قرار گرفت و همچنین موافقت‌نامه اعلام پذیرش نسبت به یک کنوانسیون بین‌المللی در ارتباط با استرداد محکومان نیز تصویب شد. 

سخنگوی دولت گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور ۶ کمیته اجرایی برای مدیریت ایام پیش‌رو تشکیل شده است که شامل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع شهدا، کمیته حقوقی، کمیته نظارت بر بازار، کمیته رسانه و کمیته بین‌الملل هستند. 

وی با بیان اینکه علی باقری رئیس کمیته بین‌الملل را برعهده گرفته است ادامه داد: مسیر خدمت به مردم با سرعت پیش می‌رود و تعامل خوبی با سایر قوا وجود دارد. 

بهادری جهرمی در مورد اعلام عزای عمومی با بیان اینکه در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌شود ادامه داد: معاونت اجرایی برنامه‌های لازم را انجام و اطلاع‌رسانی می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: تصمیمی گرفته شده تا آزمون‌های امتحانات منظم برگزار شود و عزای عمومی خللی در آزمون‌های نهایی مدارس ایجاد نمی‌کند.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار