کد خبر: ۱۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی:
سردار «سلیمانی» با بیان این که روحیه استکبارستیزی رئیس‌جمهور شهید از ویژگی‌های ایشان بود، گفت: دغدغه‌های خدمت رئیس‌جمهور شهید سبب شد تا انقلاب پویا و زنده‌تر جلوه داده شود.

شهید آیت الله «رئیسی» روحیه استکبارستیزی داشت

به گزارش آرانیوز از مازندران، سردار «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در یادواره ۲۹۶ شهید امداد و نجات مازندران و گرامی‌داشت شهید آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» با تاکید بر این که برگزاری یادواره شهدا گامی برای ادامه دادن راه شهیدان است، اظهار داشت: رویکرد مردمی بودن آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید، آحاد ملت را داغدار کرد.

وی با بیان این که روحیه استکبارستیزی رئیس‌جمهور شهید از دیگر ویژگی‌های ایشان بود، افزود: دغدغه‌های خدمت رئیس‌جمهور شهید سبب شد تا انقلاب پویا و زنده‌تر جلوه داده شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۶۵ تیم واکنش سریع امداد و نجات هلال احمر در جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور شهید پای کار بودند، ادامه دادند: جمعیت هلال احمر با تمام توان و ظرفیت و با توجه به عشق و علاقه ملت به آیت‌الله رئیسی پای کار جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور بود و گروه‌های محلی هم در پیدا شدن محل سانحه با امدادگران همکاری همه‌جانبه داشتند.

سلیمانی به وضعیت جوی و جغرافیایی روز سانحه و زمان جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که رئیس‌جمهور مردمی بود و محبوبیت زیادی بین مردم داشت، از لحظات اول اعلام سانحه تا آخر همواره مردم با هلال احمر در تماس بودند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیام همدردی و تسلیت سران ۵۰ کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی را نشانه مردمی بودن دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: اخلاص، فداکاری و ایثار نماد فعالیت و خدمتگزار بودن دولت مردمی است.

 
نظرشما