کد خبر: ۱۱۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
فرماندار قشم گفت: تدوین تقویم فرهنگی شهرستان در شورای فرهنگ عمومی می‌تواند شاکله برنامه‌های فرهنگی را منسجم کند و جزئیات برنامه‌ها در جلسات تکمیلی با سهولت و شتاب بیشتری مشخص شود.
تاکید فرماندار قشم بر تدوین تقویم فرهنگی جزیره

به گزارش روز دوشنبه آرانیوز از قشم، محمد محمدحسینی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد سالروز ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و آیین‌های سوگواری شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان اظهار داشت: وفاق و اتحادی که از مدیریت جهادی و شهادت آیت الله رییسی و همراهانش ایجاد شد، کم‌نظیر است.

وی با تاکید بر برگزاری پرشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت شهدای خدمت، افزود: این مراسم باید با بهره‌گیری حداکثری از سرمایه‌های اجتماعی در تراز شخصیت حضرت امام(ره) و انقلاب برگزار شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: خدا را شکر در دولتی خدمت کردیم که عاقبت به خیر شد و شاخصی که دولت سیزدهم در خدمت‌رسانی به ثبت رساند به الگویی برای دولت‌های آتی تبدیل شده است.

محمدحسینی با بیان اینکه سخنرانی‌های رهبری گواهی بر تلاش‌های دولت و رئیس شهید است، بیان کرد: وعده صادق خدمتی که در دولت سیزدهم داده شد با شهادت در مسیر خدمت توانست مهر تایید خداوند را دریافت کند.

وی ابراز داشت: تمامی دولتمردان متعهد هستند به پاسداشت خون سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله شهید دکتر رئیسی و همراهان خدوم ایشان بی‌وقفه و بدون عقب‌گرد روند خدمت را تا آخرین لحظه با شتاب به پیش ببرند.

فرماندار قشم خاطرنشان کرد: تدوین تقویم فرهنگی شهرستان در شورای فرهنگ عمومی می‌تواند شاکله برنامه‌های فرهنگی را منسجم کند و جزئیات برنامه‌ها در جلسات تکمیلی با سهولت و شتاب بیشتری مشخص شود.

وی پشتیبانی از برنامه‌های ملی را از وظایف مدیران و مسئولان دانست و از مدیران خواست پشتیبان مردم در برگزاری آیین‌های بزرگداشت شخصیت‌های تاثیرگذار و محبوبشان باشند.

محمدحسینی همچینین به همه دستگاه‌های فعال در شهرستان قشم تاکید کرد: پروژه‌هایی اجرایی را به نام شهدای خدمت متبرک و مزین سازند.

 
نظرشما
آخرین اخبار