کد خبر: ۱۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
حجت الاسلام خسروپناه:
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود، در مقابل تخریب‌ها سکوت کرد و بارها گفت که مسائل مردم را دنبال کنید و به موضوعات حاشیه‌ای نپردازید.

 

شهید رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود

به گزارش آرانیوز از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در قزوین با اشاره به مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی اظهار داشت: ساده زیستی و اخلاص یکی از مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی بود که باعث شد ایشان برای همیشه جاودانه بماند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی یک الگوی مناسب در حکمرانی ولایی بود، افزود: ایشان دارای مدرک ارشد و دکتری دانشگاهی و مجتهد حوزه بود ولی در مقابل تخریب ها سکوت کرد و بارها گفت که مسائل مردم را دنبال کنید و به موضوعات حاشیه ای نپردازید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ولایت مداری یکی از مهم ترین ویژگی های آیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.

حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد: رویکرد صادقانه، توجه به محرومین، باور به عقل جمعی، استفاده از نخبگان، اخلاق و ادب، تواضع در رفتار، قاطعیت در مدیریت و تخصص در میدان و دیپلماسی از دیگر ویژگی های آیت الله رییسی بود.

وی متذکر شد: رئیس جمهور بعدی باید بداند که باید با این ویژگی ها وارد میدان و کارزار انتخابات شود و به مردم به نحو احسن خدمت کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار