کد خبر: ۱۱۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
همایش «خرمشهر‌ها در راه است» به همت خواهران شهدا و حوزه بسیج خواهران الزهرا سلام الله علیه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و شهدای خدمت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

همایش «خرمشهر‌ها در راه است» در اراک برگزار شد

به گزارش آرانیوز از اراک، همایش «خرمشهر‌ها در راه است» به همت خواهران شهدا و حوزه بسیج خواهران الزهرا سلام الله علیه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و شهدای خدمت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

در همایش «خرمشهر‌ها در راه است» کتاب «همپای دز» تاریخ شفاهی خانم «پروین مفتح زاده» از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهر دزفول به نویسندگی «فرشته عسگری» و مصاحبه «فاطمه محمدمیرزایی» رونمایی شد.

در این همایش به نقش بی بدیل بانوان در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و مجاهدت در سال های بعد از دوران دفاع مقدس پرداخته شد. سرهنگ پاسدار « محمد مهجوری» و حجت الاسلام امیری از سخنرانان این مراسم بودند. سخنرانان به تبیین نقش اخلاص و مردمی بودن ریاست جمهور در جایگاه شخصی و شغلی ایشان در جمع مخاطبین پرداختند.

رونمایی کتاب،مداحی ،اجرای گروه سرود «سرو» از برنامه های همایش «خرمشهر‌ها در راه است» بود که به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار