کد خبر: ۱۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از تشدید طرح برخورد جدی و قاطعانه با تخلف های حادثه ساز رانندگی در این استان خبر داد.

تشدید طرح ویژه برخورد با تخلف های حادثه ساز رانندگی در البرز

به گزارش آرانیوز البرز؛ سرهنگ "حمداله رحمتی پور" روز سه شنبه اظهار کرد: در اجرای این طرح با تخلف های حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور از چراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه، خودروهای آنان به مدت سه ساعت متوقف می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآور شد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با هدف ایجاد نظم و امنیت ترافیکی توسط تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس بزرگراه و راهنمایی و رانندگی دنبال می شود.

 

رحمتی پور خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ایمن و نظم ترافیکی اولویت پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی بیان : هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای تردد شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود کما اینکه اقدامات پلیس راهور به منظور برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان به رعایت مقررات و پرهیز از تکرار این قبیل تخلفات خواهد بود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار