کد خبر: ۱۱۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: هر یک از شهدای خدمت در تخصص و کارایی خود الگویی ارزنده برای مدیران جامعه هستند.
شهدای خدمت برای مدیران جامعه الگو هستند

به گزارش آرانیوز از بوشهر، حجت‌الاسلام کریمی صبح امروز در جمع فرماندهان و مسئولان منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با تأکید بر نقش مهم جهاد تبیین در عرصه مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، نیاز اصلی کشور و جامعه اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه‌های قرآن پایه‌گذاری و شاگردان خود را نیز بر اساس مبانی انقلاب اسلامی تربیت کردند، گفت: شهیدان بهشتی، مرتضی مطهری و مقام معظم رهبری از شاگردان حضرت امام(ره) هستند که یقیناً منشا برکات و آثار ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی شده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب با تأکید بر جایگاه خانواده، تصریح کرد: خانواده در نگاه حضرت امام(ره) رکن اصلی تربیت جامعه و انسان است که یقیناً توجه به خانواده در سیره عملی حضرت امام (ره) و عنایت ویژه به همسر و فرزندان دیده می‌شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت جایگاه والا شهدای خدمت خاطرنشان کرد: قطعاً هر یک از شهدای خدمت در تخصص و کارایی خود الگویی ارزنده برای مدیران جامعه هستند.

کریمی تصریح کرد: مردمی بودن، تلاش جهادی، و تعهد به ارزش‌های نظام اسلامی از ویژگی‌های مشترک و شاخص شهیدان خدمت انقلاب اسلامی است.

 

 
 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار