کد خبر: ۱۱۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: راه قدرشناسی از شهید جمهور، حضور پرشور پای صندوق‌های رای و انتخاب دولت انقلابی است.
حضور پرشور در انتخابات راه قدردانی از شهیدجمهور است

به گزارش آرانیوز از گرگان، حیدر آسیابی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور مردم و مسئولان استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش اظهار کرد: حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت بسیار باشکوه و پرشور بود و در ادامه این حماسه باید قدرشناسی خود را از این شهید بزرگوار با حضور پرشور در انتخابات نشان دهیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:  مردم استان گلستان همچون انتخابات سال گذشته که جزو استان‌های پیشتاز در حضور پای صندوق‌های رای بودند، در انتخابات پیش رو هم، حماسه‌ساز خواهند شد.

وی با  بیان این که شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کرد، گفت: همه ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار اشاره کردند را ما به عینه دیدیم. ولایتمداری ویژگی بارز این شهید بزرگوار است. ایشان مانند سردار سلیمانی بیشتر از این که خود را مسئول بدانند، سرباز رهبری می‌دانستند و ایشان و کابینه وی گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران ریاست ایشان در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قرار بگیریم.

 

آسیابی عنوان کرد: ایشان از همان روز مراسم تحلیف، نگاه به غرب‌گرایی و آمریکا را تغییر دادند و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولت‌ها توسعه دادند.

وی افزود: در زمان ریاست جمهوری ایشان، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان‌کشیده شده شد تا جایی‌که امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنند با ایران درگیر نشوند.

رئیس کل دادگستری استان افزود:  آیت‌الله رئیسی،  شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کرد و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و مردم هم با حضور میلیونی در مراسم تشییع،  از ایشان قدردانی کردند.

 
نظرشما
آخرین اخبار