کد خبر: ۱۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
بیش از ۱۰۰۰هزار نفر نیروی حجمی و قراردادی شهرداری سنندج چشم‌انتظار تعیین وضعیت کاری خود هستند.
بیش از ۱۰۰۰هزار نیروی شهرداری سنندج چشم‌انتظار تعیین وضعیت

به گزارش آرانیوز از سنندج، سید انور رشیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه همزمان طرح‌های مخابراتی و شهرداری الکترونیک که با حضور وزیر کشور در مجتمع فرهنگی هنری شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنا بر تاکیدات وزیر شکور، شهرداری الکترونیک با دیدگاه‌های مثبت در سنندج راه‌اندازی شد.

وی گفت: در همین راستا 5300 هکتار در سنندج عکس‌برداری و سامانه یکپارچه شهرداری و حمل و نقل و مدیریت شهری و شفافیت داده نماها و سامانه نوبت‌دهی در قالب این شهرداری الکترونیک راه‌اندازی شده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: شفاف‌سازی،‌ بروکراسی، فسادزدایی اداری، کاهش هزینه و دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهرداری از دیگر اهداف شهرداری الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه 65 قرارداد برای توسعه شهری منعقد شده است، افزود: اجرای طرح پلاک هوشمند و فاز نخست هوشمندسازی شهرداری در سطح 200 هکتار و آسفللت کوچه و خیابان‌ها از دیگر اقدامات پیش‌رو است.

رشیدی اذعان کرد: 300 نفر نیروی حجمی و 750 نفر قراردادی در شهرداری سنندج چشم‌انتظار تبدیل وضعیت هشتند که امیدواریم مشکل آنان برطرف شود.

وی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، از نام‌گذاری یکی از تقاطع و بلوارهای اصلی شهر سنندج به‌نام سید محرومان خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در راستای خدمتگزاری به مردم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار