کد خبر: ۱۱۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به طراحی ۴۵۰ عنوان کتاب شهدا گفت: برگزاری اجلاسیه اقشار دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان و نیز ورزشکاران با محوریت پیشکسوتان و قهرمانان نامدار کشتی در دستور کار است.
طراحی ۴۵۰ عنوان کتاب شهدا و دفاع مقدس در مازندران

به گزارش آرانیوز از ساری به نقل از روابط عمومی سماه کربلا، جلسه کمیته دانشگاهیان و اساتید دومین کنگره ملی شهدای سرافراز دیار علویان با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رؤسای دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی در این نشست با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران، رویداد بسیار مهمی است و در راستای این رویداد کارهای بزرگی در حال انجام است اظهار داشت: سریال حداقل 20 قسمتی برای شهید تورانی در دست ساخت است، در خصوص فیلم‌های سینمایی 30درصد لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده، 15 بازیگر کشوری در حال بازی هستند، بودجه از 57 تا 70 میلیارد برآورد شده است.

فرمانده سپاه کربلا  افزود: دو فصل شیدایی در غرب (نوشهر در ساحل سیترا) و مرکز استان (ساری در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی) برگزار خواهد شد. رونمایی از بازی با محوریت مقاومت و جبهه مقاومت را خواهیم داشت.

 وی از طراحی حدود 450 عنوان کتاب خبر داد و اظهار کرد: 250 عنوان کتاب تالیف، طراحی و برای چاپ رفته است و تا پایان سال 450 عنوان کتاب به چاپ خواهد رسید. نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مصلی ساری باحضور برخی ناشران ملی برگزار خواهد شد.

 وی از برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های مطرح کشور خبر داد.

مسلمی با اشاره به شروع اجلاسیه از اول مهرماه بیان کرد: اجلاسیه‌ها از اول مهرماه آغاز تا به اجلاسیه نهایی که در 12 مهر با سخنرانی سردار سلامی برگزار می‌شود، ختم گردد.

 فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنانش گفت: برگزاری اجلاسیه اقشار دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان و نیز ورزشکاران با محوریت پیشکسوتان و قهرمانان نامدار کشتی از جمله برنامه‌های مهم قبل از اجلاسیه نهایی در مهرماه 1403 خواهد بود.

 وی تصریح کرد: اجلاسه فرزندان شهدا و اجلاسیه ورزشکاران ویژه کشتی از ابتکارات استان مازندران در این کنگره است. در حوزه محرومیت زدایی هزار جهیزیه توزیع خواهد شد و همچنین در قالب اجلاسیه زنان جشن ازدواج بیش از هزار زوج جوان نیز برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: اجلاسیه بین المللی شهدای مقاومت در آمل برگزار خواهد شد.

 سرکشی از خانواده 14هزار و 500 شهید در یک روز در سراسر استان با اهدای تابلو فرش شهید که با نام کنگره مزین شده، انجام می‌شود.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار