کد خبر: ۱۱۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعزام ۴ هزار کردستانی برای حضور زائران در حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
۴ هزار کردستانی به حرم مطهر امام(ره) اعزام شدند

سرهنگ سعید شعبانی در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتیِ رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهادت شهید رئیسی و همراهانش؛ از اعزام 4 هزار نفر از شهرستان‌های استان کردستان برای حضور زائران در حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: 7 کارگروه برای هماهنگی و پشتیبانی و کمک به زائران در استان تشکیل و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی در کمک به اعزام زائران به حرم امام(ره) گفت: 4هزار بسته فرهنگی توسط نهادهای فرهنگی نیز تهیه و در اختیار زائران قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه زائران از بعداظهر روز گذشته در قالب کاروان‌های مختلف از استان به حرم امام(ره) اعزام شدند؛ افزود: تعداد زائران اعزامی امسال از کردستان نسبت به سال گذشته یکهزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌ها متشکل از افراد جوان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم هستند، عنوان کرد: زائران کاروان صبح امروز چهاردهم خرداد در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در حرم مطهر، شرکت و ضمن استفاده از بیانات مقام معظم رهبری، با معظم له تجدید میثاق می‌کنند.

شعبانی تصریح کرد: همه تدابیر ایمنی، امنیتی و بهداشتی برای زائرین این کاروان‌ها، پیش‌بینی و اعمال شده و مشکلی ندارند.

معاون سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اتفاقات اخیر؛ عملیات وعده صادق، شهادت شهدای خدمت و انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و چراغ راهی برای همه مسئولان و مردم کشور خواهد بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار