کد خبر: ۱۱۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
ستاد انتخابات استان هرمزگان به طور کامل آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.
پیش‌بینی ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی در استان هرمزگان

به گزارش آرانیوز از بندرعباس، با آغاز فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری در کشور و ثبت نام کاندیداها و در نهایت اعلام اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات از سوی شورای نگهبان و آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، تب و تاب انتخابات ایران اسلامی و استان هرمزگان را فرا گرفته است. 

هر چند هنوز به طور رسمی از سوی ستادهای مرکزی 6 نامزد نهایی انتخابات، مسئولان ستاد این کاندیداها در استان هرمزگان معرفی نشده اند اما در فضای مجازی، تنور انتخابات داغ است و گروه‌های مختلفی در حمایت از کاندیداها تشکیل شده است. 

به همین منظور برای بررسی آخرین وضعیت انتخابات در استان هرمزگان با احسان کامرانی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان گفتگو کردیم.

وی از برگزاری مداوم جلسات ستاد انتخابات استان خبرداد و گفت: سومین جلسه ستاد انتخابات استان را هم باحضور اعضاء ستاد انتخابات، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و ارتباط وبیناری هیأت های اجرایی شهرستان‌ها برگزار کردیم. 

وی افزود: آنچه حائز اهمیت است این مطلب است که شهادت رئیس جمهور مردمی سبب شده توقع جامعه از جایگاه ریاست جمهوری بالا برود و مردم و نسل جدید توقع داشته باشند رئیس جمهور بعدی نیز خدمت خالصانه به مردم داشته باشد. 

کامرانی گفت: در حال حاضر رویکرد ما و تمرکز کامل ما بر اجرای دقیق انتخاباتی پر شور با حضور همه سلایق است، در این مسیر از ظرفیت نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه و معتمدان بهره خواهیم گرفت تا با استفاده از این ظرفیت ها و تبیین اقدامات و دستاوردها سبب خلق حماسه حضور مردم در انتخابات باشیم. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب 4 شاخص برای انتخابات معرفی کردند که ما نیز به دنبال اجرای این 4 شاخص هستیم و تاکید داریم با برگزاری سلامت انتخابات و تامین امنیت آن، مشارکت حداکثری مردم را نیز خواهیم داشت. 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برای برگزاری این انتخابات با توجه به فشردگی زمان، از تجربیات گذشته بهره خواهیم برد. تعامل خوبی نیز با هیات نظارت داریم. 

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان نیز در گفتگو با تسنیم با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات گفت: ستاد انتخابات استان شرایط حضور باشکوه مردم در روز انتخابات را فراهم کرده تا بتوانند در این روز به آسانی در انتخاب رئیس جمهور مشارکت کنند. 

وی افزود: 1449 شعبه اخذ رأی برای استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 874 شعبه ثابت و 575 شعبه سیار است. 

محمد جواد خجسته گفت: 74 شعبه سیار ما برای مسیرهای سخت مثل نواحی دریایی و یا کوهستانی طراحی شده که بتوانیم از افرادی که شغل‌شان به نحوی است که در مسیرهای سخت هستند نیز رای گیری انجام دهیم. 

 
نظرشما
آخرین اخبار