کد خبر: ۱۱۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
رئیس شورای اسلامی میبد از فرسودگی شدید ناوگان حمل و نقل این شهرستان و تأثیر آن بر افزایش هزینه‌ها، آلودگی هوا و ایجاد مشکلات محیط زیستی خبر داد.
۴۰۰ دستگاه مینی‌بوس فرسوده، نفس میبد تاریخی را بریده است

به گزارش آرانیوز از یزد، در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر میبد، رانندگان ناوگان حمل و نقل واحدهای صنعتی اعتراض خود را نسبت به افزایش نیافتن نرخ کرایه اعلام کردند.

محمدجواد کارگر؛ رئیس شورای اسلامی میبد با اشاره به اعمال افزایش نرخ کرایه مطابق سنوات گذشته، گفت: صنعت به افزایش 45 درصدی نرخ کرایه اعتراض داشت و این افزایش تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان مینی‌بوس که کارگران واحد‌های صنعتی را جابه‌جا می‌کنند، به تحقق نیافتن این افزایش نرخ معترض هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان میبد با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی میبد عمر بالای ناوگان حمل و نقل کارخانجات آن است، گفت: بیش از 400 دستگاه مینی‌بوس فرسوده در این شهرستان تردد دارند و این وسایل نقلیه نه تنها باعث ایجاد آلودگی‌های صوتی و هوایی می‌شوند، بلکه استهلاک بالایی نیز دارند.

کارگر تاکید کرد: این امر باعث افزایش نرخ کرایه می‌شود و حتی با افزایش نرخ هم نمی‌توان پاسخگوی هزینه‌ها بود.

به گفته او، ناوگان حمل و نقل میبد در 40 سال گذشته نوسازی نشده است و نیاز به دخالت دولت و مسئولان برای نوسازی و حل مشکلات رانندگان و صنعت دارد.

رئیس شورای اسلامی میبد با تأکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل، خواستار اقدام فوری مسئولان برای رفع این معضل و بهبود شرایط حمل و نقل در شهرستان شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار