کد خبر: ۱۱۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
مدیرکل هواشناسی کردستان از بارش باران، رعد و برق و کاهش کیفیت هوا ناشی از گرد و خاک در طول سه روز آینده در استان خبر داد.
باران ‌تا ۳ روز آینده کردستان را در بر می‌گیرد-

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با آرانیوز در سنندج از ورود سامانه جدید بارشی به کردستان خبر داد و اظهار داشت: در سه روز آینده شرایط برای رشد ابرهای همرفتی و رخداد بارش‌های رگباری و کوتاه مدت در سطح استان فراهم است.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت بارش‌ها غالباً برای ساعت بعداظهر و شب پیش‌بینی می‌شود، افزود: همزمان با ورود این سامانه رگبار باران همراه با رعد و برق، امکان بارش تگرگ، آبگرفتکی معابر و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وزش باد شدید و گردوخاک در انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: بیشترین منطقه اثر این سامانه در روز پنج‌شنبه در بانه، بیجار، زرینه، سقز، هزارکانیان، نساره، قروه و سرق سنندج و در روز جمعه نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد بود.

وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و عنوان کرد: همچنین احتمال مجدد کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه شرقی استان وجود دارد.

صدیقی درباره وضعیت دما اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته قاملو با 8 درجه حداقل و سلین با 39.2 درجه بیشترین گرما را داشته است.

/

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار