کد خبر: ۱۱۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
به گفته فرمانده انتظامی رودسر، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رودسر، ۶۳ معتاد متجاهر و ۳۷ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.
۱۰۰ معتاد متجاهر و قاچاقچی رودسر دستگیر شدند

به گزارش آرانیوز  از رودسر، سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در راستای وظیفه ذاتی خود برای برقرار نظم و امنیت با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند. 

وی با اشاره به پایش همیشگی شهرستان توسط فراجا گفت: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت سه روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به دستگیری 63 معتاد متجاهر و 37 قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی افزود: از این افراد 195 گرم تریاک، 104 گرم شیره تریاک، 63 گرم سوخته تریاک، 111 گرم حشیش، 33 گرم شیشه و 242 گرم سایر موادمخدر کشف شد. 

جوانمردی با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از همه شهروندان خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

 
برچسب ها: معتاد ، پلیس پیشگیری
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار