کد خبر: ۱۱۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از پرداخت ۳۴۲ میلیارد تومان وام به یک‌هزار و ۵۳ زوج استان در ۲ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ زوج در صف انتظار دریافت وام هستند.
پرداخت ۳۴۲ میلیارد تومان وام به زوج‌های بوشهری

حسین مرادی در آرانیوز در بوشهر با بیان اینکه در هفته ازدواج آسان برنامه‌های گوناگونی در سطح استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: در این راستا مراسم ازدواج آسان 70 زوج با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، نهادها و خیرین در سطح استان برگزار شد.

وی واگذار 20 دست جهیزیه به زوج‌ها را از دیگر برنامه هفته ازدواج آسان در استان بوشهر ذکر و بیان کرد: برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌ها، 12 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده راه‌اندازی شده و در هفته ازدواج آسان تمام خدمات رایگان عرضه شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی مرکز زندگی شیرین در دشتستان خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج آسان زمینه اعزام 50 زوج بوشهری به سفر زیارتی مشهد مقدس با همکاری شرکت پازارگاد فراهم شد.

مرادی از اجرایی شدن طرح وصال شیرین با همکاری گروه‌های مردمی شامل مسئولان تالارها، آرایشگاه‌ها، آشپزخانه‌ها در ارائه خدمات به عروسی زوج‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا برای ارائه تخفیف ویژه در برپایی مراسم جشن عروسی زوج‌ها با 20 مرکز قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌ها به زوج‌های جوان تصریح کرد: در سال گذشته به 10 هزار و 200 زوج جوان در استان بوشهر از سوی بانک‌ها 2 هزار میلیارد تومان وام پرداخت شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه برای هر زوج بین 400 تا 600 میلیون تومان پرداخت شده است اضافه کرد: در سال جاری تا پایان اردیبهشت در 2 ماه نخست امسال 342 میلیارد و 770 میلیون تومان به یک‌هزار و 53 زوج جوان وام ازدواج از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 800 زوج در استان بوشهر در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار