کد خبر: ۱۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به کشف داروی قاچاق در رشت گفت: شعبه علاوه بر ضبط داروهای قاچاق، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
قاچاقچی دارو در رشت ۲۴۰ میلیون محکوم شد

به گزارش آرانیوز از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت همیشگی بر اصناف اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان، پرونده مربوط به نگه داری داروهای قاچاق را در بازرسی از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان ارسال کردند. 

وی با بیان اینکه پرونده نگهداری داروی دامی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شعبه دوم بدوی رشت رسیدگی شد، گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط داروهای قاچاق، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین با اشاره به گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت گیلان از یک باشگاه ورزشی و ارسال گزارش به این اداره افزود: پرونده دریافت وجه اضافه برتعرفه باشگاه در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی رشت رسیدگی شد که شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 375 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

 
نظرشما
آخرین اخبار