کد خبر: ۱۱۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، گفت: نخستین جشنواره رسانه‌ای خیرین مدرسه‌ساز در استان سمنان برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره رسانه‌ای در سمنان

امیرحسین قزوینیان در گفت‌وگو با آرانیوز در سمنان، اظهار داشت: نخستین جشنواره رسانه‌ای خیرین مدرسه‌ساز در استان سمنان برگزار می‌شود. این جشنواره  در حاشیه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود.

وی گفت: این مهم با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه هم‌افزایی و همدلی در خانواده بزرگ رسانه استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای خیرین مدرسه‌ساز با محورهای مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی، خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی، «مدرسه یاری» پل ارتباطی خیرین با مدارس، عدالت آموزشی با همت خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود.

قزوینیان با بیان اینکه تمامی  روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های تصویری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، مصاحبه  و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به مدت زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای خیرین مدرسه‌ساز، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریورماه امسال به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: پس از داوری آثار، از یک نفر در هر بخش به عنوان برگزیده تجلیل می‌شود.

قزوینیان افزود: این جشنواره در راستای شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است؛ با محور «مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی» برگزار می‌شود.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار