کد خبر: ۱۱۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
استاندار همدان با بیان اینکه بدون جانبداری از فرد و سلیقه فکری انتخابات برگزار می‌شود، گفت: در انتخابات مردم حتما باید توجه ویژه به شاخص‌های مانند سوابق عملکردی و تجارب قوی مدیریت و اجرای داشته باشند.
بدون جانبداری از فرد و سلیقه فکری انتخابات برگزار می‌شود

به گزارش آرانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در نشست با کارگزاران، کارفرمایان، تعاون‌گران با موضوع مشارکت‌افزایی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت:  ضرورت برگزاری یک انتخابات باشکوه بر همه مبرهن است، اما دشمنان این مرز و بوم خواهان کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا این انتخابات نتایج آثار حداکثری نداشته باشد.

وی افزود: در انتخابات پیش‌رو و انتخاب رئیس جمهور باید به کارایی و کار‌آمدی فرد مورد نظر توجه کرد، چرا که این فرد باید آگاهی کامل از اوضاع کنونی کشور در عرصه ملی و بین‌المللی داشته و به حل مسائلی مانند تولید، مسکن، اشتغال، سرمایه‌گذاری و ارتباط بین‌المللی توجه کند.

استاندار همدان با یاد‌آوری این‌که  بدون جانبداری از فرد و سلیقه فکری خاصی انتخابات برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ملاک و شاخص برگزاری انتخابات توجه به فرمایش مقام معظم رهبری است تا با انتخاب اصلح فردی انتخاب شود که کشور را در همه عرصه ها به پیشرفت و تعالی برساند.

قاسمی فرزاد با یاد‌آوری شهادت رئیس جمهور و همراهانش و تسیلت مجدد این حادثه تاسف‌بار، گفت: رئیس جمهور شهید نشانی از شایستگی و لیاقت برای خدمت به مردم یاد‌گار گذاشت، پس کسی که انتخاب خواهد شد باید این راه را که رئیس جمهور شهید خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم انتخاب کرد ادامه دهد و برای مردم کار کند.

وی درباره‌ تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان، 1453 میلیارد‌ تومان اعتبار مصوب داشتیم که تاکنون 55 درصدآن در استان محقق شده است. با این اعتبار موفق به تکمیل و اجرای بخشی از طرح های نیمه‌تمام شدیم.

استاندار همدان درباره خصوصیات اخلاقی مرحوم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و نمایند مردم همدان در مجلس خبرگارن رهبری و رئیس بنیاد بوعلی سینا، عنوان کرد:  هیچ‌گاه در  طول 20 سال آشنایی که با ایشان داشتم نشنیدم حرف تلخ و کنایه آمیزی بزند.

قاسمی فرزاد افزود: تلاش وی موجب شد تا 1200 خانواده‌ای که در معرض فرو‌پاشی بود به بنیان مستحکم خانواده برگردند و ادامه زندگی بدهند در همه کسوت‌هایی که مسئولیت داشت با خلاق و پرهیزکاری تلاش کرد و حتی چهره بوعلی‌سینا که همه تصور می‌کردند یک پزشک است به عنوان یک فرد‌ دیندار معرفی کرد.

در این نشست همه اعضای حاضر در جلسه با ذکر نکاتی درباره انتخابات بر  تلاش وافر برای حضور حداکثری و تشویق و ترغیب مردم به پای صندوق‌های رای سخن گفتند.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار