کد خبر: ۱۱۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
اعضای کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم در حالی انتخاب شدند که بررسی ها نشان می دهد نمایندگان استان های جنوبی بر سر ریاست دکتر محمد کعب عمیر نمایندهٔ مردم شریف شوش استان خوزستان در دورهٔ یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی به توافق رسیده اند.

شمارش معکوس برای انتخاب ریاست کمیسیون انرژی فقط ۴۸ ساعت دیگر در پارلمان /چراغ سبز نمایندگان استان‌های جنوبی برای محمد کعب عمیر برای ریاست کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم

به گزارش آرانیوز، محمد کعب عمیر نماینده شوش در حالی بعنوان عضو کمیسیون انرژی معرفی شد که می توان او را جوانترین و متخصص ترین و واجد شرایط ترین فرد برای کمیسیون انرژی مجلس در نظر گرفت زیرا او خود از جامعه صنعت نفت و از کارکنان این صنعت مهم بوده است و از همه بیشتر به مشکلات کارکنان صنعت واقف است.

خبر انتخاب ایشان به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس و شانس زیاد ریاست ایشان بر این کمیسیون باعث استقبال بی نظیر کارکنان نفت و گاز شد و باعث امیدواری آنان برای حل مشکلات دیرینه شان گردید.

دکتر محمد کعب عمیر نماینده مردم شریف شوش استان خوزستان نماینده نفتی از بدنه کارشناسی نفت و دارای مدرک دکتری در بخش انرژی و مسلط به سه زبان روز دنیا بخصوص آلمانی می باشند که مهمترین گزینه جنوبی ها برای ریاست کمیسیون انرژی مجلس می باشد.

نظرشما