کد خبر: ۱۱۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های استان همگام با سند آمایش اجرا می‌شود، به طور مثال شهرستان خانمیرزا قطب گلخانه استان است و باید روی ظرفیت‌های خود شهرستان سرمایه‌گذاری کرد.
طرح‌های چهارمحال و بختیاری همگام با سند آمایش اجرا می‌شود

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در بیست و دومین اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرها ملزم به ایجاد مجتمع دامداری، فناوران، شهرک صنعتی و بازارچه میدان میوه و تره‌بار هستند و این مدل سرمایه‌گذاری در شهرهای استان است که در صورت اجرای تحول عظیمی در استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: اگر پروژه‌ای شروع شود تا پایان پروژه پیگیری صورت می‌گیرد. پروژه‌های بر زمین مانده و نیمه‌تمام از سال‌های قبل نیز در اولویت تکمیل قرار دارند. از هر شهر یک پروژه اقتصادی خواسته شد که شهرکرد شهر ملی نمد معرفی و مسیر گردشگری قرار به اجرا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در صورت اجرای مدل اقتصادی پیشنهادی در شهرها اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، عنوان کرد: فناوران‌های جدید در بسیاری از شهرستان‌ها در حال ایجاد و توسعه است و این نشانه‌های مثبتی است، لذا اگر ما هم نبودیم شوراها ادامه دهنده این راه باشند تا رضایت مردم حاصل شود.

منزوی با اشاره به اینکه راه‌های دسترسی و رسیدگی به فناوران‌ها با همکاری شهرداری‌ها مرتفع شود، افزود: احداث کارخانه آرد فعلاً امکان‌پذیر نیست. جهت فرآوری ماهی نیاز به سرمایه‌گذار برای صادرات داریم تا ضایعات  ماهی‌ها جدا و فیله و بسته‌بندی و صادر شود. مشکلی برای صدور مجوزات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه منابع محدود است، بیان کرد: طرح‌های استان همگام با سند آمایش اجرا می‌شود، به طور مثال شهرستان خانمیرزا قطب گلخانه استان است و باید روی ظرفیت‌های خود شهرستان سرمایه‌گذاری کرد.

منزوی با بیان اینکه برای ارائه تسهیلات در برخی شهرستان‌ها محدودیت وجود دارد، بدلیل اینکه اقساط پرداخت نشده  است و انتظار داریم آگاه‌سازی مردم صورت پذیرد، اظهار کرد: مشکل کشتارگاه جونقان در حال پیگیری و رسیدگی است. شهرک شیدای بن در اولویت کاری قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای ازدواج با توجه به آمار ثبتی به شهرستان‌های شهرکرد، اردل، فلارد و لردگان اختصاص داده شده است.

 

 
 
نظرشما