کد خبر: ۱۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی ‌البرز گفت: با تجهیز و تکمیل ۱۰ باب خانه ورزش روستایی در بخش آسارا به مناسبت عید سعید قربان، تعداد خانه‌های ورزش روستایی استان به ۱۹۱ باب می‌رسد.
۱۹۱ خانه ورزش روستایی در استان البرز فعال شد

مجید رضاخانی در گفت‌وگو با آرانیوز در کرج‌ به افتتاح 10 خانه ورزش روستایی در بخش آسارای شهرستان کرج که با حضور علی شیرین‌زاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار کرج و علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی کشور برگزار شد، اشاره کرد و اظهار ‌داشت: تلاش خواهیم کرد در آینده از 254 روستای استان، تعداد بیشتری را به وسایل ورزشی تجهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه این خانه‌های روستایی از وسایل ورزشی نظیر شطرنج، فوتبال دستی و دارت برخوردار شده‌اند، افزود: همزمان با این برنامه در 54 روستا که در بخش مرکزی و بخش آسارا دارای دهیاری هستند، بسته حمایتی مصرفی ورزشی نیز، اهدا شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز از تجهیز 10 خانه روستایی دیگر در شهرستان‌های غرب استان شامل طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: با حمایت مسئولین و دستگاههای ذیربط در تلاش هستیم سایر روستاهای فاقد خانه ورزش در طرح تجهیز قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 254 روستای دارای دهیاری داریم که از این تعداد 191 روستا به خانه ورزش تجهیز شده‌ است.

نظرشما