کد خبر: ۱۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر اساس آمار اولیه ای که از برخی نظر سنجی‌ها به دست آمده، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ درصد است که عدد خوبی است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:پیش‌بینی مشارکت  استان در انتخابات ۵۰ درصد است

به گزارش آرانیوز از خراسان، سیدهادی طباطبایی در گفتگویی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، اظهارکرد: بر اساس آمار اولیه ای که از برخی نظر سنجی‌ها به دست آمده، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ درصد است که عدد خوبی است.

وی افزود: نظرسنجی‌های یاد شده مربوط به روزهای ۱۶ و ۱۷خرداد ماه و قبل از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان بوده است.

طباطبایی تصریح کرد: بیشترین موج مشارکت در انتخابات توسط نامزدها و در جریان مناظرات انتخاباتی و حضورشان در شهرستان‌ها ایجاد خواهد شد که نظرسنجی‌های بعدی در این خصوص در آینده اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: پیش بینی ما این است که مشارکت خوبی در انتخابات هشتم تیر اتفاق می‌افتد و حتی از نرخ مشارکت در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری بیشتر خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: خون رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی(ره) عزیز در تقویت این مشارکت انتخاباتی تاثیرگذار خواهد بود به‌ویژه که الان همه گروه‌های معتقد به نظام و قانون اساس پای کار انتخابات آمده‌‎اند.

 

نظرشما
آخرین اخبار