کد خبر: ۱۱۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با همت و حمایت دولت سیزدهم، فضای درمانی، بهداشتی و آموزشی استان البرز به ۵۲ هزار متر مربع افزایش پیدا کرد.
فضای بهداشتی و درمانی البرز به ۵۲ هزار متر مربع رسید

شهرام صیادی، در گفت‌وگو با آرانیوز در البرز، با اجرای نهضت بیمارستان سازی در استان و از سرگیری پروژه های نیمه کاره بخش سلامت همچون بیمارستان 260 تختخوابی شهید سلیمانی فردیس، یکی از دستاورد های مهم و جهادی دولت سیزدهم محقق شد.

وی ضمن تشریح بخشی از اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در حوزه عمرانی و توسعه فضاهای فیزیکی در دولت سیزدهم گفت: با همت و حمایت این دولت فضای درمانی، بهداشتی و آموزشی 52 هزار متر مربع افزایش پیدا کرد.

صیادی ادامه داد: بیمارستان شهید عجمیان کمالشهر با پیشرفت 5 درصدی به دولت سیزدهم رسید و اکنون با 70 درصد پیشرفت در حال تکمیل است و بیمارستان 30 تختخوابی شهرستان طالقان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: همچنین با حمایت دولت سیزدهم چهار خودروی کمک دار برای ارائه بهتر خدمات درمانی در مناطق صعب العبور خریداری شد و 14 پایگاه اورژانس و 21 مرکز ، پایگاه و خانه بهداشت در استان احداث و راه اندازی شد.

صیادی خاطرنشان کرد: همچنین با حضور شهید جمهور آیت الله رئیسی، دانشکده خیر ساز پزشکی البرز با زیر بنا 22 هزار متر مربع افتتاح شد.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار