کد خبر: ۱۱۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق به باطل محقق خواهد شد.
رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

به گزارش آرانیوز از زنجان، محمدرضا عباسی فرمانده تیپ 36انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید قربان یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی‌های دنیایی و دل سپردن به رضایت محبوب است.

وی گفت: عید قربان زیباترین جلوه خضوع  در برابر خداوند و یادآور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده  و در مسیر عبور از دلبستگی‌ها، در زمره صابران و بندگان حقیقی قرار گرفته‌اند.

فرمانده تیپ 36انصارالمهدی (عج) استان زنجان تشریح کرد: عید قربان، جشن رهایی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح و روز شادی مسلمانان و قبولی در جشن بندگی خدا و موسم حج، نشانه‌ای از پاکیزگی، رهایی و آزادگی و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون انسان و مجرای فیض و عنایت رحمانی به بندگان مؤمن، مسلم و مطیع است.

وی تأکید کرد: ان‌شاءلله بتوانیم از حضرت ابراهیم خلیل بندگی را آموخته و الگوی زندگیمان قرار دهیم و همچون شهدا آنگونه زندگی کنیم که دنیا قربانگاه ما در دفاع از حق باشد.

سردار عباسی در پایان به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج اشاره کرد و گفت: رهبری در پیام خود فرمودند برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص آمریکا، امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین، در همه جای جهان ادامه یابد و به آحاد مردم تسری یابد.

وی مطرح کرد: مسئله برائت، امسال برجسته‌تر از گذشته است زیرا فجایع غزّه جای هیچگونه ملاحظه و مماشات برای هر فرد و حزب و دولت و فرقه مسلمانان باقی نگذاشته است و این برائت باید در قول و عمل ملت‌ها و دولت‌ها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلادان و حامیانشان تنگ کند.

فرمانده تیپ 36انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق به باطل محقق خواهد شد.

 

 
برچسب ها: سپاه ، عید قربان
نظرشما
آخرین اخبار