کد خبر: ۱۱۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
استاندار همدان با تاکید بر تلاش همه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: امیدواریم اجماع نظری در بین کاندیداها ایجاد شود.
تاکید استاندار همدان بر مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش آرانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و عدالت باید در دستور کار باشد، اظهار داشت: در ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید دوره‌های آموزشی، فرهنگی مهارتی و غیره برای آنها برگزار شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به مسئله برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: در انتخابات سال گذشته رهبر انقلاب نکاتی را فرموده و 4 اصل را بیان کردند که در این دوره از انتخابات نیز مد نظر است.

استاندار همدان با تاکید بر تلاش همه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ادامه داد: همه ما مکلف هستیم و باید تلاش کنیم یک بار دیگر این حماسه بزرگ توسط مردم خلق شود و از آنجا که دشمن در حال سیاه‌نمایی است ما باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم اجماع نظری در بین کاندیداها ایجاد شود، گفت: در انتخابات باید پایبندی به اصول و مبانی انقلاب و نظرات امام (ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گیرد، کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید دوری از اشرافی‌گری سیره و روش وی بوده و قدرت و توانایی اداره کشور را نیز داشته باشد.

قاسمی فرزاد با این توضیح که پیشینه، سابقه و عملکرد افراد مهم است چون دیگر فرصت آزمون و خطا نیست مطرح کرد: در حوزه مسائل کشور و ارتباطاتی که وجود دارد، فرد منتخب باید بتواند به درستی کارها را پیش ببرد بنابراین باید با واقع نگری و غیره فردی را انتخاب کنیم.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار