کد خبر: ۱۱۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه چشم جهان به برگزاری انتخابات دوخته شده است، گفت: انتخابات مسئله مهمی است و نباید ساده‌انگارانه با آن برخورد کرد، مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی مهمترین مسئله در انتخابات است.
مهمترین مسئله امروز مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش آرانیوز از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که با حضور اقشار مردم در مصلی وحدت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز بزرگترین مشکل جهان اسلام، مسئله غزه و فلسطین است و جنایاتی که امروز صهیونیست‌ها انجام می‌دهند نه فقط در حق مردم فلسطین، بلکه علیه امت اسلامی است و همه مسلمانان باید این موضوع را درک کنند.

امام جمعه گرگان، گفت: مسلمانان امت واحده هستند و همه مصائب و مشکلاتی که بر سر مردم فلسطین آورده می‌شود، حتما آثار سوء آن به جهان اسلام و همه مسلمانان بر می‌گردد.

وی با اشاره به موسم حج و لزوم برائت از مشرکان و مستکبران، بیان کرد: مشکل امروز جهان اسلام، بلکه جهان بشریت مسئله فلسطین و غزه است و ای کاش فریاد سه میلیون مسلمانی که در حج به سر می‌برند بر علیه اسرائیل و آمریکا بلند می‌شد.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت حداکثری در این انتخابات، عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و ما نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه چشم جهان به اتفاقات و تحولات ایران از جمله برگزاری انتخابات دوخته شده است، ادامه داد: انتخابات مسئله مهمی است و نباید ساده‌انگارانه با آن برخورد کرد. مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی مهم ترین مسئله  در انتخابات پیش رو است.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر حضور همه آحاد مردم با سلایق و علایق مختلف در پای صندوق‌های رأی تأکید کردند و حتی از کسانی که شاید با جمهوری اسلامی هم میانه خوبی هم ندارند، خواستند برای سربلندی ایران در انتخابات شرکت کنند.

 

 
نظرشما
آخرین اخبار