کد خبر: ۱۱۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شهر زنوز در شهرستان مرند، شهر هادی‌شهر در شهرستان جلفا و برخی از روستاهای جلفا خبر داد.
ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی

به‌گزارش آرانیوز از تبریز، علی‌اکبر سلمانی در حاشیۀ بازدید از گلزار شهدای شهر زنوز از توابع شهرستان مرند اظهار کرد: بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی به‌زودی نقشه، برآورد و طرح اجرایی ساماندهی گلزار شهدای زنوز که مشتمل بر 13 مزار مطهر است را آماده و به شهرداری این شهر برای اجرا ارائه می‌دهد.

وی با بیان این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شهرداری زنوز برای تسریع در ساماندهی گلزار شهدای این شهر پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد، گفت: برابر قانون، شهرداری ها باید پای کار باشند و به گلزارهایی که نیازمند ساماندهی هستند ورود پیدا کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی افزود: با مشارکت سازمان منطقۀ آزاد ارس، طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شمال‌شرق هادیشهر مشتمل بر 17 مزار مطهر و گلزارهای روستاهای کمار سفلی، کمار علیا و هلق از توابع جلفا مشتمل بر 10 مزار مطهر اجرایی خواهد شد.

سلمانی افزود: در اجرای طرح سپاس و واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران عزیز این منطقه با توافق اولیه سازمان منطقه آزاد ارس در آیندۀ نزدیک، نتایج خوبی خواهیم دید.

 

 
نظرشما
پربازدیدها